چگونه با وب سایت شخصی برند شخصی خود را در کرج بسازید ؟

بهتر است بدانید یک وب سایت شخصی می تواند ابزاری قدرتمند برای ساخت برند شخصی شما در کرج باشد. وب سایت های شخصی این امکان را برای شما فراهم می کنند تا خودتان را به عنوان یک متخصص در زمینه  کاری خود معرفی کنید و اطلاعاتی دقیق و کاربردی در مورد تخصص خود برای بازدید کنندگان به نمایش بگذارید. از طریق این وب سایت ها می توانید به آسانی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

در نظر داشته باشید برای ایجاد وب سایت برند شخصی باید نکاتی را در نظر داشته باشید؛ که در ادامه آن را بررسی خواهیم نمود.

محتوای با کیفیت و ارزشمند ایجاد کنید.

محتوای با کیفیت  می تواند به افزایش بازدید سایت شما کمک کند با درج مقالات، وبلاگ، ویدئو، پادکست و نمونه کارها ارزشمند و کاربردی که برای کاربران مفید باشد. می توانید در نتایح اولیه گوگل مشاهده شوید. گوگل با بررسی محتوای خوبی که در سایت بارگذاری می شود به دیده شدن سایت شما در نتایج اولیه کمک بسیار زیادی می کند.

وب سایت خود را به صورت حرفه ای طراحی کنید.

طراحی اصولی و حرفه ای می تواند به جذب مخاطبان شما کمک بسیار زیاد کند. به همین منظور بهتر است برای طراحی حرفه ای از تصاویر با کیفیت استفاده کنید. استفاده از اصول رنگ بندی می تواند مخاطبین بیشتری را جذب کند و در نتیجه ترافیک سایت شما را افزایش دهد.

از سئو اصولی به منظور بهینه سازی وب سایت خود استفاده کنید.

سئو به شما کمک می کند تا رتبه وب سایت خود را در موتور های جستجو مانند گوگل افزایش دهید. دیده شدن سایت شما در رتبه های اول گوگل می تواند به جذب و افزایش مخاطبین کمک کند.

از رسانه های اجتماعی غافل نشوید.

از رسانه های اجتماعی غافل نشوید، از رسانه های اجتماعی می تواند به آسانی به منظور افزایش بازدید مطالب سایت خود استفاده کنید. با استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند ارتباط خود را با مخاطبین افزایش دهید.

وب سایت خود را به صورت روزانه به روز رسانی کنید. بارگذاری مطالب جدید به صورت روزانه می تواند به آسانی به شما کمک کند تا بازدید سایت خود را افزایش دهید به صورت کلی با مواردی که به آن اشاره کردیم می توانید با ما در طراحی سایت در کرج بهترین مشاوره ها در جهت برند سازی سایت خود را داشته باشید در ادامه به موارد تکمیلی اشاره خواهیم کرد.

مزایای داشتن وب سایت شخصی برای افراد حرفه ای در کرج

محدود نبودن به زمان و مکان فراگیر بودن خدمات رسانی شبانه روزی حدف هزینه های اضافی افزایش اعتبار افزایش مخاطبین تبلیغات آسان ارتباط آسان با کاربران.

مزایای داشتن وب سایت شخصی برای افراد حرفه ای در کرج

مراحل طراحی وب سایت شخصی در کرج

مراحل طراحی وب سایت شخصی در کرج به شرخ زیر می باشد.

نام دامنه و هاستینگ خود را انتخاب کنید.

نام دامنه آدرس وب سایت شما است تمام افراد در بستر اینترنت می توانند به آسانی و با استفاده از این نام شما را پیدا کنند و نیز هاستینگ و یا هاست فضایی است که وب سایت شما در آن ذخیره می شود. به منظور تهیه نام دامنه و هاستینگ خود می توانید از طریق یک شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب سایت اقدام نمایید.

وردپرس را نصب کنید.

مرحله دوم را نصب برنامه وردپرس می باشد. وردپرس را می توانید به صورت رایگان ازسایت خود این برنامه  دانلود کنید. پس از دانلود ورد پرس، باید آن را در هاستینگ خود نصب کنید سپس به طراحی مورد نظر سایت خود بپردازید.

یک قالب وردپرس انتخاب کنید.

انتخاب قالب وردپرس ظاهر و طرح وب سایت شما را تعیین می کند. هر چه دقت برای انتخاب آن بالا باشد. بازدید سایت شما بالا می رود. سعی کنید برای انتخاب قالب و سفارشی سازی آن با متخصصین این حوزه در ارتباط باشید تا به صورت حرفه ای و در نظر گرفتن فاکتور های زیبایی بصری قالبی منحصر به فرد و زیبا را داشته باشید.

محتوای وب سایت خود را با کیفیت ایجاد کنید.

در نظر داشته باشید محتوای وب سایت شما شامل متن، تصاویر، ویدئو و … می باشد. به همین منظور محتوای وب سایت شما باید با کیفیت، ارزشمند و مرتبط با مخاطبان شما باشد. تا هم سایت شما هم از نظر کاربر و هم از نظر گوگل دارای ارزش باشد.

وب سایت خود را بهینه سازی کنید.

استفاده از قوانین سئو به شما کمک می کند تا در رتبه های اولیه گوگل وب سایت خود را در مشاهده نمایید. دیده شدن در رتبه های اولیه گوگل می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

وب سایت خود را ارتقا دهید.

نکته بسیار مهم در مورد وب سایت ها ارتقا و بروز رسانی مداوم آن می باشد. در نظر داشته باشید پس از انتشار وب سایت خود، باید آن را ارتقا دهید تا افراد بتوانند به راحتی از آن مطلع شوند. به منظور این کار می توانید از طریق رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و سایر روش ها وب سایت را به روز رسانی نمایید.

مراحل طراحی وب سایت شخصی در کرج

انتخاب نام دامنه و هاست مناسب برای وب سایت

قوانین را در نظر داشته باشید.

بهتر است بدانید اینترنت دارای قوانینی مخصوص به خود می باشد. که بهتر است باید قبل از استفاده از خدمات هر سایت به قوانین آن‌هم توجه نمایید، تا در آینده دچار مشکل نشوید. به عنوان مثال پسوندهای دامین قوانین زیادی دارند و موقع ثبت باید نگاهی به قوانین هر پسوند داشته باشید.

 استفاده از کلمه کلیدی سئو در نام دامین

استفاده از کلمه کلیدی هر زمینه که در آن فعالی دارید می تواند در دیده شدن و بهینه سازی سایت شما کمک بسیار زیادی کند. به صورت کلی بهترین دامنه برای یک سایت دامنه ای است که کلمه کانونی سایت را در خود مورد استفاده قرار می دهد. پس سعی کنید کلمه کلیدی را در هنگام خرید دامنه در نظر داشته باشید.

برای انتخاب نام دامنه زیاد سخت نگیرید.

همانطور که می دانید اسم های سخت و دشوار باعث افت ترافیک سایت شما خواهد شد. پس سعی کنید برای دامنه خود از یک اسم آسان و قابل درک استفاده کنید. تا به راحتی در ذهن مخاطب ماندگار شود، و اگر قصد داشت دوباره به سایت شما سربزند دامنه آن را یا به صورت کامل و یا بخشی از آن را به خاطر داشته باشد.

منحصر به فرد و قابل انعطاف باشید.

انتخاب نام مناسب که معرف یک برند باشد بسیار بهتر از انتخاب نامی است که گویای کار شما باشد. به عنون مثال سعی کنید دامنه مورد نظر از برندینگ شما حمایت کند و با استفاده از آن بتوانید حوزه کاری خود را به صورت دقیق مشخص کنید. دامنه را طوری انتخاب کنید تا کاربر اگر بعد ها یادش به محصولات شما افتاد دوباره بتواند سری به سایت شما بزند و آن را فراموش نکرده باشد. بهتر است قبل از برند سازی و انتخاب نام مناسب دامنه حتما با مشاورین حرفه ای ما در رویا استودیو در ارتباط باشید.

5 نکته مهم در انتخاب هاست مناسب

مقدار فضای ذخیره سازی و پهنای باند

کیفیت سرویس دهی هاست

در اختیار داشتن سرویس های متنوع

قیمت هاست

نظارت و پشتیبانی از سایت

Rate this post
جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مقالات

محتوای جدول