بررسی 10 تا از بهترین افزونه امنیت وردپرس

وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوای حال حاضر می باشد. اما استفاده از ورد پرس و طراحی سایت در کرج بدون افزونه های ایمنی بسیار خطرناک می باشد. زیرا این سایت ها به راحتی مورد حمله و نفوذ قرار می گیرند. به عنوان مثال باگ امنیتی که سال ها پیش در ورد پرس شناسایی شد به هکر ها اجازه می داد. محتوای سایت را تغییر دهند. باگ امنیتی API Endpoint rest توسط شرکتsusuri شناسایی شد. دو هفته طول کشید تا بروزرسانی وردپرس این باگ امنیتی را برطرف کند. بیش از حدود67 هزار ورد پرس در دو هفته مورد نفوذ هکر ها قرار گرفت. به همین منظور استفاده از افزونه امنیت وردپرس امری بسیار مهم و کاربری می باشد.

1.Bulletproof security:

Bulletproof security یکی از بهترین و قوی ترین افزونه امنیت وردپرس می باشد. این افزونه دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم می باشد. نسخه رایگان با بیش از 60 هزار نصب فعال و امکانات بسیار کاربردی می باشد، که می تواند در امنیت سایت شما را تضمین کند.

ویژگی های نسحه رایگان Bulletproof securityامنیت ورود کاربران به سیستم

ضد هرزنامه

بکاپ گیری از پایگاه داده از سایت به صورت خودکار

راه اندازی خودکار، لیست سفید خودکار و پاک سازی خودکار

مقابله با اسپم ها

2.(BBQ)Block bad queries:

Block bad queries از دیگر بهترین افزونه امنیت وردپرس به منظور مسدود سازی حملات در وب سایت های وردپرسی می باشد. این افزونه با پیش از هزار نصب فعال دارای طرفداران بسیار زیادی است. این افزونه دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم می باشد.  این افزونه می تواند وب سایت شما را در مقابل درخواست های مخرب محافظ کرده.  همچنین این افزونه می تواند درخواست هایی که شامل مواردی مانند EVAL می باشد را بلاک می کند.

ویژگی های (BBQ)Block bad queries

این افزونه نیاز به پیکر بندی

تمرکز صد درصد روی عملکرد و امنیت سایت شما

مسدود سازی درخواست های مخرب

همچنین نسخه پرمیوم این افزونه ایمنی می تواند ویژگی هایی مانند

مسدود سازی خودکار ربات های مشکوک

قابلیت اتصال ورد پرس و گوگل آنالیز

اسکن URL های مشکوک

فایروال قدرتمند

پشتیبانی بسیار حرفه ای

3.Vaultpress:

Vaultpress از بهترین افزونه امنیت وردپرس می باشد. بهتر است بدانید این افزونه توسط بنیاگذار ورد پرس ساخته شده است. این برنامه عمدتا بر پایه بکاپ گیری انجام فعالیت دارد. طراحی بسیار کاربر پسند دارد و بر اساس زمان واقعی و طی فرایندی از سایت مورد نظر شما بکاپ می گیرد و آن را در کلود ویژه خود ذخیره می کند. این افزونه به صورت مستمر در حال بکاپ گیری و به روز رسانی دیتای شما می باشد.

از جمله ویژگی های این افزونه

بررسی و جلوگیری از ورود ویروس ها، بد افزار ها

تهیه بکاپ های به روز

پاکسازی و مسدود سازی ویروس ها، بدافزار ها

محافظت از سئو با مسدود سازی خودکار اسپم ها

4.Astra web security:

ASTRA web security افزونه امنیت وردپرس بسیار کاربردی  می باشد، که توانسته در مدت زمان بسیار کم محبوبیت بسیار زیادی برای کاربران داشته باشد. این افزونه با بیش از 1000 نصب فعال و می تواند. بیش از 100 نوع تهدید که ممکن است سایت شما را به خطر بیافریند را از بین می برد. از ویژگی های مهم این افزونه محافظت از سایت شما در برابر هرزنامه ها، ربات های که سبب ترافیک سایت می شوند. محافظت می کند.

ویژگی های مهم نسخه رایگان Astra web security به شرح زیر است:

مسدود کردن ربات و بدافزار های مشکوک و مخرب

جلوگیری از بارگذاری پرونده های مخرب

مسدود کردن خودکار اسپم

تنظیم و راه اندازی سرویس امنیتی افزونه در 5 دقیقه

5.Defender:

با استفاده از افزونه DEFENDER می توانید، وبسایت وردپرسی خود را افزایش داده و از نفوذ هکر ها جلوگیری می کند. این افزونه پس از افزون اسکنر ها به شما امنیت خوبی را ارائه می دهد. این افزونه امنیتی ورد پرس  بیش از 30 هزار نصب فعال دارد. به صورت کلی افزونه DEFENDER می تواند از سایت شما محافظت کند و آن را غیر قابل نفوذ کند.

ویژگی های مهم پرمیوم این افزونه

قابلیت اسکن خودکار

اسکن های بدافزار برنامه ریزی شده برای هسته

بررسی قالب، افزونه و سایر پرونده ها

بررسی بلک لیست

بروز رسانی

پشتیبانی 24 ساعته

امنیت سایت وردپرس با افزونه

6.Wps hide login:

این افزونه امنیت وردپرس می تواند به پنهان کردن صفحه ورود در وردپرس کمک می کند. Wps hide login به سادگی در خواست های صفحه های ورود را رهگیری و به URL  جدید ارسال می کند. همچنین بیش از 700 هزار نصب فعال  و طرفداران بسیار زیادی دارد به همین  منظور جز بهترین افزونه های امنیتی ورد پرس می باشد.

از مهم ترین ویژگی های این افزونه تغییر آدرس پیش فرض صفحه ورود به وردپرس، سازگاری با افزونه هایی مانند BBPRESS و BUDDYPRESSt ، ایمن سازی صفحه ورود از هکرها و ربات ها و… می باشد.

7.WebARX security:

WebARX security این افزونه به عنوان یک فایروال امنیتی پر قدرت می باشد که می تواند از سایت شما در برابر حملات بد افزار و ربات ها محاظت می کند. این افزونه امنیت وردپرس برای شما امکانی را فراهم می کند. تا از طریق داشبورد مبتنی بر ابر، ترافیک بین و بسایت های خود را به طور کامل کنترل کند. از این افزونه می توانید به مدت یک هفته به صورت رایگان استفاده کنید.

افزونه WebARX security دارای ویژگی های مانند بلاک سازی ترافیک مخرب با استفاده از فایروال برنامه، مسدود سازی ربات ها و اسپم های مخرب، مانیتورینگ بلک لیست، نصب و بسیار کاربر پسند، اعلان هشدارهای امنیتی، هدرهای امنیتی HTTP می باشد.

8.Ithemes security:

این افزونه امنیت وردپرس با بیش از 900 هزار نصب فعال می تواند با مسدود کردن حملات هکرها، از وب سایت های شما محافظت کند. استفاده از افزونه می تواند قابلیت مسدود کردن آی پی های مشکوک با بررسی رهگیری خطای 404، قابلیت از دسترس خارج کردن پیشخوان وردپرس، اجبار کاربرد به انتخاب رمز عبور های قوی تر، بکاپ گیری از پایگاه داده سایت می باشد.

9.All in one wp security:

افزونه امنیت وردپرس All in one wp security می تواند به عنوان یک افزونه ایمنی همه جانبه در تمام بخش های وب سایت شما کاربرد داشته باشد. این افزونه کاملا رایگان می باشد و امکاناتی که افزونه ها All in one wp security دارد به شرح زیر است:

مخفی سازی صفحات از ورود ربات ها

سازگاری با اکثر افزونه های ورد پرس

محافظت در برابر اسپم ها

قابلیت بک آپ گیری خودکار

مسدودیت ای پی های مشکوک

سازگاری با بسیاری از افزونه های ورد پرس

10.Security ninja:

Security ninja افزونه امنیت وردپرس حرفه ای امنیتی می باشد و می تواند از وب سایت شما در برابر بد افزار ها، هکرها  و سایر تهدیدات موجود محافظت کند.  یکی از مهم ترین قابلیت های این افزونه ماژول تستر امنیتی می باشد. که بیش از 50 تست بر روی وب سایت ما پیاده می کند.  بهتر است بدانید این افزونه از فایل های اصلی ورد پرس تا مجوز های MYSQL  و تنظیمات PHP شما را به صورت کامل بررسی می کند.

از ویژگی های مهم این افزونه امنیت وردپرس

نظارت بر رمز های عبور ضعیف

مسدود کردن خودکار IP های مخرب

ثبت و بررسی ورود  و خروج به سایت

از ویژگی های نسخه حرفه ای

اسکن کامل بدافزار

فایروال برنامه وب WAF

احراز هویت دو مرحله

قفل کردن ای پی ها

تحویل گزارش های پیشرفته

و تمام ویژگی های نسخه رایگان

بهترین افزونه امنیت وردپرس

همانطور که در این مقاله به شما توضیح دادیم. استفاده از افزونه امنیت وردپرس برای افزایش ایمنی سایت شما بسیار کاربردی می باشد. پس حتما قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود حتما به موارد ایمنی توجه کنید. تا سایت خود را در برابر حملات هکر ها و بد افزار ها محافظت کنید. ما در رویا استودیو به شما کمک می کنیم وب سایتی مناسب با نیاز خود امنیت و سئو حرفه ای داشته باشید و به کسب و کار اینترنتی خود رونق بدهید. برای کسب  اطلاعات بیشتر با تیم حرفه ای مجموعه ما در ارتباط باشید.

Rate this post
جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مقالات

محتوای جدول