موشن گرافیک

با آژانس دیجیتال مارکتینگ رویا استودیو

چقدر با موشن گرافیک آشنا هستید؟ می‌دونید موشن گرافیک توی دنیای امروز چقدر تاثیرگذاره و در موارد مختلف میشه ازش استفاده کرد؟ اگر بخوایم به زبان ساده موشن گرافیک رو برای شما شرح بدیم، باید بگیم حرکت دادن طرح‌های گرافیکی و نقاشی‌ها رو بهش میگن موشن گرافی یا موشن گرافیک. در حال حاضر تولید محتوا با این روش، یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین روش‌هاست. بیشتر افراد برای تبلیغ کسب‌وکارشون در زمینه‌های مختلف از این روش استفاده می‌کنند. چرا که محتوا رو به صورت تاثیرگذارتر و جذاب‌تری به مخاطب ارائه میده. موشن گرافیک به روش‌های مختلفی تولید میشه و از تنوع زیادی هم برخورداره. یکی از خدمات استودیو رویا، موشن گرافیک در کرج هست.

انواع موشن گرافیک در کرج

همون‌طور که قبل از این اشاره کردیم، موشن گرافی انواع مختلفی داره که همین مسئله دست شما رو در ارائه یک محتوای عالی و تاثیرگذار، بازتر می‌کنه. توی این بخش با انواع موشن گرافیک در کرج توسط آژانس تبلیغاتی رویا آشنا بشید تا راحت‌تر بتونید انتخاب کنید.

1

ویدئورئال

یکی از انواع موشن‌ها ویدئورئاله. توی این دسته از موشن گرافیک، طرح یا تصویر گرافیکی وجود نداره. چرا که ماهیتش به صورت کاملا رئال و حقیقیه. برای گزارش اطلاعاتی خاص معمولا از این روش استفاده میشه و کار اصلی رو طراح انجام نمیده. بلکه مسئولیت اصلی بر عهده فیلم‌بردار، صدابردار و تدوین‌گر هست.

2

موشن گرافی

دومین نوع، ویدیو موشن هست. ویدیو موشن، ترکیبی از فیلم‌برداری و کارهای گرافیکیه. شاید از خودتون بپرسید خب چه کاریه یا موشن باشه یا کلا ویدئورئال. خب نکته جالب توجه همین‌جاست. بعضی مواقع نمیشه از موشن یا طرح‌های گرافیکی استفاده کرد و باید از ویدئورئال استفاده بشه.

3

استاپ موشن

حتما همتون اسم این موشن گرافیک رو شنیدید. استاپ موشن توی بسیاری از تبلیغات تلویزیونی هم وجود داره. توی این موشن، از اشیاء واقعی تصویربرداری میشه و تصاویر موجود کنار هم قرار داده میشه تا در نهایت یک ویدیو عالی تولید بشه.. نکته استاپ موشن اینه که حرکت‌ها باید به صورت جزئی و مرحله به مرحله باشه

4

اینفوموشن

موشن در لغت به معنی حرکت و پویایی هست. موشن گرافی در واقع طرح‌های گرافیکی به صورت متحرکه که هیچ‌کدوم واقعی نیستن و توسط برنامه‌هایی مثل فتوشاپ و ایلاستریتور کنار همدیگه قرار می‌گیرن. وقتی این تصاویر به صورت فیلم همراه با صدا تولید میشه. محتوایی جذاب ایجاد می‌کنه.

مراحل تولید موشن گرافیک توسط آژانس تبلیغاتی رویا در کرج

  • ما ابتدا با در نظر گرفتن کسب‌وکار شما، یک سناریو جذاب، تاثیرگذار و قشنگ رو تولید می‌کنیم.
  • برای مرحله دوم و بعد از تنظیم سناریو، مراحل مختلف ویدیو به صورت استوری بورد طراحی میشه.
  • برای خلق یک ویدیو جذاب و تاثیرگذار، تصاویر جذابی در رابطه با موضوع مورد نظر انتخاب می‌کنیم و با انتخاب طرح و رنگ مناسب می‌ریم سراغ مرحله بعدی.
  • انتخاب موسیقی مناسب هم تاثیر زیادی در اجرای یک موشن جذاب داره. با توجه به نظر مشتریان گرامی و کسب‌وکار، از نریشن یا موسیقی به عنوان صدای روی موشن استفاده می‌شه.

در نهایت یک کار جذاب و تاثیرگذار تولید می‌کنیم تا به رشد کسب‌وکار شما در هر زمینه و هر فضایی کمک کنیم.

مراحل تولید موشن گرافیک توسط آژانس تبلیغاتی رویا در کرج

کاربرد و علت استفاده از خدمات موشن گرافیک در کرج

لازمه بدونید موشن گرافیک، در هر بخشی از جمله تلویزیون، فیلم، سینما، وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات و… مورد استفاده هست. خب چی بهتر از این؟ موشن گرافیک، از جلوه‌های بصری تاثیرگذار تبعیت می‌کنه و در نهایت برای مخاطب به قدری جذاب هست که تا آخر تماشا کنه.حتما برای شما هم پیش اومده با روشن کردن تلویزیون و یا ورود به یک وب‌سایتی، یک موشن خیلی جالب نظرتون رو جلب میکنه. حتی اگر نیازی به تماشای اون موشن نداشته باشید، اما به دلیل جذابیت زیاد، تا آخر تماشا می‌کنید.

این مسئله دقیقا باعث میشه که اگر قصد فروش محصول و یا ارائه خدماتی رو دارید، خیلی سریع جلب توجه کنه و در نتیجه برای شما پر سود باشه. خدمات موشن گرافیک در کرج توسط تیم رویا هم دقیقا همین‌طوره. هدف اصلی ما جلب رضایت مشتری‌های عزیز هست. حالا در ادامه با مهم‌ترین کاربردهای موشن گرافیک آشنا بشید.برای اینکه یک موشن گرافیک مطمئن و خوب انتخاب کنید، در وهله اول نمونه کارهای شرکت مورد نظر را مشاهده کنید تا کیفیت کار رو بسنجید. مسئله مهم دیگه، دریافت مشاوره در خصوص سناریو موشن گرافیک هست که در این زمینه باید از مشاورین معتبر مجموعه کمک بخواید. توجه به این نکته از اهمیت زیادی برخوردار هست که موشن گرافیک می‌تونه مسیر بیزنس چندساله شما رو هموار کنه. 

مهم‌ترین کاربردهای موشن گرافیک

ساعت

اشتراک اطلاعات

جالبه بدونید ویدیو به دلیل محتوای تصویری و صدا، موثرترین راه برای انتقال اطلاعاته. یعنی چی؟ یعنی مخاطب شاید حوصله خوندن یک متن طولانی رو نداشته باشه. اما حتما ویدیو یا فیلم رو تا آخر تماشا می‌کنه. پس از اون‌جایی که این روش از صدا و حرکت استفاده می‌کنه، پیام رو به راحتی به مخاطب ارسال می‌کنه.

نمایش عنوان فیلم

نمایش عنوان فیلم

یکی دیگه از کاربردهای موشن گرافیک، نمایش عنوان فیلمه. حتما موقع فیلم دیدن به ویژه فیلم‌های نمایش خانگی، عنوان فیلم رو دیدید، این کار با موشن گرافیک انجام میشه. در واقع باعث میشه مخاطب نظرش بیشتر جلب بشه

طراحی لوگوی گرافیکی

طراحی لوگوی گرافیکی

شما طراحی لوگوی ثابت رو ترجیح می‌دید یا لوگویی که به صورت گرافیکی باشه؟ از نظر بیشتر ما لوگوی گرافیکی و به صورت موشن توجه افراد بیشتری رو جلب می‌کنه.

شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی

توی دنیای امروزی، همه ما یک گوشی با قابلیت‌های داریم. پس خیلی کم هستن افرادی که توی هیچ شبکه اجتماعی عضو نباشن. اگر به دنبال جذب مخاطب بیشتر هستید اصلا این روش رو نادیده نگیرید که بهترین روشه. بنابراین برای تبلیغات کسب‌وکار و یا مواردی از این قبیل حتما این روش رو هم در نظر داشته باشید.

آژانس دیجیتال مارکتیگ رویا، همراه شما در موشن گرافیک در کرج

آژانس دیجیتال مارکتیگ رویا، یک آژانس تبلیغاتی بزرگ با 7 سال سابقه درخشانه. ما با برخورداری از نیروهای حرفه‌ای و متخصص در این زمینه، استفاده از برترین نرم‌افزارهای روز دنیا، داشتن خلاقیت و اتاق فکر و… با ساخت یک موشن گرافیک جذاب و عالی، در کنار شما برای درخشیدن کسب‌وکارتون خواهیم بود. برای دریافت مشاوره و برخورداری از خدمات و همچنین مشاهده نمونه کارهای ما، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

هزینه موشن گرافیک در کرج با توجه به نوع موشنی که انتخاب می‌کنید، تجهیزاتی که نیاز داره، مدت زمان موشن و… متفاوت خواهد بود. اما اگر به دنبال کیفیت و قیمت مناسبی هستید با ما در ارتباط باشید.

شما توی هر کسب‌وکار می‌تونید در روش‌های مختلف از موشن گرافیک استفاده کنید. برای تبلیغات آنلاین، تبلیغات تلویزیون، سایت، شبکه‌های اجتماعی، ساخت لوگوی متحرک، ویدیوهای آموزشی، بیلبورد و…. به راحتی می‌تونید برای تاثیرگذاری بیشتر از موشن گرافیک استفاده کنید.

4.6/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *