نحوه استفاده از گوگل بارد؛ 10 ترفند در Google Bard

نحوه استفاده از گوگل بارد چطوریه؟ هوش مصنوعی Google bard  چیه و چرا استفاده میشه؟ این روزا طراحی سایت در کرج، سئو در کرج و تولید محتوا با کمک هوش مصنوعی  رایج شده. گوگل بارد هم نوعی هوش مصنوعیه که برای تولید محتوا مورد استفاده قرار می‌گیره. اما چطوری باید از گوگل بارد استفاده کنیم؟ تولید محتوا با گوگل بارد چطوریه؟ اگه این هوش مصنوعی تازه وارد ذهن شما رو هم درگیر کرده و دوست دارید استفاده کاربری ازش داشته باشید، با ما همراه باشید تا طرز کار این هوش مصنوعی رو به طور کامل توضیح بدیم.

ZZZ 1

هوش مصنوعی گوگل بارد چیست؟

گوگل بارد محصولی تازه وارد از گوگل هست که از مدل زبان LaMDA پشتیبانی میکنه. این بات جدید بر اساس هوش مصنوعی پیاده‌سازی شده و قابلیت‌های زیادی برای ارائه داره. اگه بخوایم این ابزار رو در یک جمله تعریف کنیم باید بگیم که بارد یک ابزار کاربردیه که به کمک هوش مصنوعی با انسان گفت‌وگو میکنه. در واقع با این ابزار می‌تونید چت کنید و سوالات خودتون رو ازش بپرسید یا ایده‌های زیادی بگیرید. کاربرد اصلی بارد گوگل تولید محتواست. از این رو برای تولید محتوا و ایده گرفتن میشه از این ابزار استفاده کرد.

چه کسانی می‌توانند از Google bard استفاده کنند؟

گوگل بارد هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان هست. اما اینطور نیست که فقط تولیدکنندگان محتوا بتونن از این هوش مصنوعی استفاده کنن بلکه افراد با کسب و کار‌های مختلف می‌تونن برای کارهای متنوع از گوگل بارد استفاده کنن. در ادامه کاربردهای این هوش مصنوعی برای افراد مختلف رو توضیح دادیم:

  • سئوکار و دیجیتال مارکترها: از اون‌جایی که سئوکار و دیجیتال مارکترها به شدت به تولید محتوای جذاب، عنوان‌نویسی، محتوا برای شبکه‌های اجتماعی و… نیاز دارن، از این ابزار برای ایده گرفتن میتونن استفاده کنن.
  • طراحان سایت: طراحان سایت میتونن با استفاده از گوگل بارد، ایده‌های زیبایی برای خلق طرح‌های حرفه‌ای دریافت کنن. در واقع گوگل بارد ایده‌های طراحی سایت رو با رعایت استانداردهای لازم تولید میکنه.
  • برنامه‌نویس ها: بارد می‌تونه بر اساس درخواستی که برنامه‌نویس بهش میده کدهای مناسب در فرمت‌ها و زبان‌های مختلف رو بنویسه.
  • تولیدکنندگان محتوا: همونطور که گفتیم این ابزار برای تولیدکنندگان محتوا خیلی مفیده و به کمک بارد می‌تونن ایده لازم رو دریافت کنن.

در نهایت میشه گفت توی هر شغلی می‌تونید از بارد استفاده کنید. گوگل بارد برای فیلم‌نامه‌نویس ها، تعمیرکارهای خودرو، پزشک‌ها و… هم کاربرد داره.

چه کسانی می‌توانند از Google bard استفاده کنند؟

نحوه استفاده از گوگل بارد

برای استفاده از گوگل بارد شما نیاز به هیچ برنامه یا نرم‌افزار خاصی ندارید. در واقع نحوه استفاده از گوگل بارد کاملا ساده‌ست. تنها کافیه به سایت گوگل بارد رفته و بعد از ثبت نام درخواستی که ازش دارید رو به صورت ساده و روان بنویسید. در نهایت گوگل بارد به راحتی درخواست شما رو پاسخ میده. حالا برای ثبت نام باید چیکار کنید؟

  • ابتدا به وب سایت Google bard برید.
  • روی دکمه Join waitlist بزنید.
  • با حساب  google وارد بشید.
  • در نهایت روی دکمه Yes, im in بزنید و ثبت نام‌تون رو تایید کنید.
  • در نهایت می‌تونید به راحتی از این ابزار استفاده کنید.

تولید محتوا با گوگل بارد

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای گوگل بارد، تولید محتواست. این هوش مصنوعی بهترین گزینه برای افرادی هست که کار تولید محتوا انجام میدن. در واقع شما به عنوان یک متخصص تولید محتوا می‌تونید هر چیزی که نیاز دارید رو در گوگل بارد سرچ کنید و ایده بگیرید. البته باید توجه کنید که نباید متن گوگل بارد رو کپی کنید چون از نظر سئو، کار درستی نیست. اما ایده‌های خوبی به شما میده. این ابزار به شما کمک میکنه تا مختصر و مفید متن مورد نظر رو دریافت کنید و ایده‌های زیادی برای تولید محتوا بگیرید. در واقع این یک هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان هست. البته از این ابزار جهت هوش مصنوعی برای سئو هم می‌تونید استفاده کنید.

10 ترفند در Google bard

برای استفاده بهتر از این هوش مصنوعی گوگل قصد داریم چند حقیقت یا ترفند خوب رو بهتون یاد بدیم تا در استفاده هر چه بهتر از گوگل بارد شما رو راهنمایی کنیم:

  1. گوگل بارد می‌تونه از «هیچ»، ایده‌های زیادی برای شما بسازه اما یادتون باشه که هر چی درخواست‌تون رو واضح تر بگید و اطلاعات بیشتری ارائه بدید، محتوای بهتری در اختیار شما قرار میده.
  2. می تونید از گوگل بارد بخواید تا ایده‌های خودش رو توسعه بده یا اصلاح کنه مثلا بهش بگید به زبان ساده‌تر صحبت کنه و یا روی جزئیات بیشتر تمرکز کنه.
  3. یکی دیگه از ترفندهای جالب گوگل بارد اینه که به شما امکان مقایسه مقالات و نوشته‌ها رو میده. ثلا شما می‌تونید متن یک مقاله رو بدید تا براتون خلاصه کنه و یا به زبان ساده‌تر مطرخ کنه.
  4. با جزئیات صحبت کنید. به طور مثال اگه قصد دارید ایده‌ای برای پخت غذا بگیرید، می‌تونید بهش بگید که چه موادی در دسترس دارید تا ایده آشپزی بده و یا دستور پخت یک غذا رو بهتون آموزش بده.
  5. از این ابزار برای بازنویسی یک متن هم می‌تونید استفاده کنید. مثلا اگر متنی رو از قبل نوشتید، می‌تونید از گوگل بارد بخواید از طریق بازنویسی خلاصه‌تر و مفیدترش کنه.
  6. می تونید کلمات کلیدی رو در اختیار گوگل بارد قرار بدید تا از اون کلمات داخل متن یا مقاله شما استفاده کنه. مثلا می‌تونید بهش بگید یک متن با کلمه کلیدی آموزش یا تولید محتوا بهم بده.
  7. در صورتی که برنامه‌نویس هستید می‌تونید کدی که نوشتید رو به بارد تحویل بدید تا باگ‌های کد رو مشخص کنه.
  8. مخاطب خودتون رو مشخص کنید؛ در واقع بارد می‌تونه برای افراد مختلف محتوا تولید کنه. به طور مثال اگه خواننده و مخاطب شما بچه‌های مدرسه‌ای هستن این رو می‌تونید برای بارد مشخص کنید.
  9. می تونید خروجی‌های مختلف از بارد بگیرید. مثلا بهش بگید کجای متن نیاز به جدول یا بولت پوینت داره.
  10. از طرفی با جست‌وجو در گوگل بارد دیگه جواب‌های متفرقه دریافت نمی‌کنید. بلکه بر خلاف جست‌وجو در گوگل، در بارد می‌تونید فقط جواب سوال‌تون رو دریافت کنید.
10 ترفند در Google bard
کلام آخر

در مطالب فوق در مورد نحوه استفاده از گوگل بارد و 10 ترفند جالب در مورد این هوش مصنوعی صحبت کردیم. با گوگل بارد می‌تونید کارهای زیادی انجام بدید که تولید محتوا، سئو، برنامه‌نویسی و ایده گرفتن در دیجیتال مارکیتینگ بخشی از اون‌هاست. همه افراد در کسب و کارهای مختلف می‌تونن از گوگل بارد استفاده کنن و ایده‌های زیادی بگیرن. در آخر اگر برای طراحی سایت، تولید محتوا، سئوی سایت و… نیاز به دریافت خدمات تخصصی و یا مشاوره رایگان دارید، حتی اگر در خصوص گوگل بارد سوالی ذهن شما رو درگیر کرده، می‌تونید با کارشناسان ما در رویا استودیو در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

Rate this post
جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی مقالات

محتوای جدول