آیا تا به حال به افزایش کسب کار خود به وسیله بیلبورد در سطح شهر اندیشیدید؟ آیا می دانید که استفاده از بیلبورد های تبلیغاتی تا چه اندازه به معرفی کسب و کار شما کمک می کنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت طبق تحقیقات صورت گرفته حدود 67 درصد از معرفی برند وابسته به تبلیغات در سطح شهر می باشد، این تبلیغات دارای ویژگی بصری هستند که در خاطر مخاطبین به آسانی ماندگار می شود.

این روز ها استفاده از بیلبورد تبلیغاتی، یکی از مهم ترین روش های تبلیغاتی می باشد، عمدتا این بیلبورد ها را می توان در حاشیه جاده ها، اتوبان ها و خیابان های اصلی مشاهده نمود، استفاده از انواع بیلبورد در کرج می تواند به آسانی در افزایش درآمد و رونق کسب کار شما کمک کند.

بیلبورد تبلیغاتی را می توان یکی از پرکاربرد ترین انواع تبلیغات دانست، بیلبورد ها می توانند پیام تبلیغات را در طیف وسیعی به مخاطبین منتقل کند. باید در نظر گرفت یک بیلبورد خوب و کاربردی باید از دیگر بیلبور ها در سطح شهر متمایز باشد، باید دارای نور پردازی، اندازه و ابعاد گوناگون و همچنین استفاده از اکسسوری های برجسته باشد تا به آسانی در ذهن خاطب حک شود.

بهترین ویژگی های یک بیلبورد تبلیغاتی

بیلبورد ها عمدتا در سطح شهرها جهت معرفی و انتقال اطلاعات به شهروندان قرار می گیرد، بیلبورد ها حاوی متن و شعار، نام شرکت، لوگو، اطلاعات خدمات یک کسب و کار می باشد. متن و طرح این بیلبورد ها باید اطلاعات مفیدی به مخاطبین بدهد. مهم ترین هدف استفاده از بیلبورد ارائه تصویری جذاب و به یاد ماندنی از محصولات یک برند می باشد، به دلیل قرار گرفتن این بیلبورد ها در سطح شهر و یا در حاشیه بزرگراه ها زمان بسیار محدودی برای انتقال پیام دارد پس بهتر است از طراحی حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید که مطالب را در کمترین زمان ممکن به مخاطب اراده دهد.

مزایای استفاده از بیلبورد

افزایش آگاهی از برند

هدفمند بودن

افزایش فروش

تمرکز بر نیاز مخاطب

ایجاد جاذبه بصری

انتقال آسان پیام

ماندگاری در حافظه بصری افراد

هزینه های بیلبود های تبلغاتی به چه صورت محاسبه می شود؟

تعیین قیمت تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، که عوامل زیر از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت است.

مکان و موقعیت بیلبورد: نصب بیلبورد در مکان های پرتردد می تواند هزینه های بیشتری داشته باشد.

متراز و اندازه بیلبورد: اندازه بیلبورد های بزرگ تر به دلیل دیده شدن از فاصله های دورتر دارای قیمت بالاتری می باشند.

نوع شرکت تبلیغاتی: شرکت های گوناگون دارای قیمتی مختلف می باشد و عمدتا برای هر نوع تابلو هزینه های مختلفی در نظر می گیرند.

10 مورد از انواع مهم بیلبورد تبلیغاتی

بیلبورد های تبلیغاتی دارای انواع گوناگونی باشد، که در ادامه به بررسی مواردی از آن خواهیم پرداخت:

  1. بیلبورد عادی:

بیلبورد های عادی، رایج ترین نوع بیلبورد در سطح شهر می باشد، این نوع بیلبورد از متریالی مانند فولاد یا آلومینیوم ساخته می شود، بیلبورد های عادی عمدتا در حاشیه های خیابان، بزرگراه ها، ایستگاه های اتوبوس و مترو نصب می شود. برای تبلیغ کسب و کار می توانند گزینه بسیار عالی باشد.

  1. بیلبورد های سه بعدی:

بیلبورد های سه بعدی یکی از زیبا ترین انواع بیلبورد ها در سطح شهر می باشد، این نوع تابلو ها با استفاده از جلوه های سه بعدی درست می شوند، این بیلبورد های عمدتا از جنس پلاستیک یا فایبرگلاس می باشد و دارای وزن کمی هستند.

  1. بیلبورد های چرخشی:

تابلو های چرخشی می توانند با استفاده از چندین تصویر تبلیغاتی مختلف را در زاویه ها را گوناگون به معرض نمایش بگذارد، این نوع بیلبورد عمدتا در مکان های پرتردد نصب می شود، یکی از مهم ترین ویژگی های این بیلبورد های قابلیت نمایش تصاویر گوناگون به مخاطبان می باشد.

  1. بیلبورد های فرمیک:

بیلبورد های فرمیک از جنس فوم ساخته می شود، به همین دلیل دارای وزن بسیار سبکی می باشد و می توان از آن در فضا های داخلی استفاده کرد، این بیلبورد ها عمدتا، مراکز تجاری و نمایشگاه های نصب می شود، بیلبورد های فرمیک گزینه مناسبی برای استفاده در فضا های بسته می باشد.

  1. بیلبورد های حجمی:

این نوع بیلبورد ها از جنس پلاستیک یا فایبرگلاس ساخته می شود، بیلبورد های حجمی عمدتا در مکان های پرتردد نصب می شود و به دلیل حجم بسیار بالای این تابلو ها از می توان به آسانی از دور مشاهده شوند.

  1. بیلورد عرشه پل:

بیلورد عرشه پل از دیگر انواع بیلبورد های تبلیغاتی معمولا به شکل مستطیل در سطح شهر روی پل های هوایی و پل های ماشین رو نصب می کنند. این نوع بیلبود به دلیل دیده شدن مسافت بالا از زاویه دور تری قابل رویت می باشد و در دیده شدن کسب و کار شما کمک بسیار زیادی می کند.

  1. استرابورد:

از دیگر انواع بیلبورد مب توان به استرابورد اشاره نمود، یکی ار مهم ترین انواع بیلبورد تبلیغاتی می باشد، این نوع تابلو تبلیغات از نظر طراحی با سایر بیلبورد ها تفاوت دارد، پایه های فلزی این نوع تابلو ها از یک طرف ثابت می باشد و فقط از یک طرف بیلبورد قرار می گیرد. این روز ها می توان بسیاری از این نوع بیلبورد های تبلیغاتی در سطح شهر مشاهده کنید.

  1. لمپوست:

یکی از مهم ترین انواع بیلبورد های تبلیغاتی، لمپوست ها می باشد این نوع بیلبورد از جنس پلاستیک و یا پارچه ها تولید می شود، ابعاد این تابلو ها یک در سه متر چاپ می شود، به دلیل ابعاد این بیلبورد در حاشیه ها و یا وسط پارک ها نصب می شوند. این بیلبورد ها را می توانید به آسانی در سراسر شهر مشاهده کنید.

  1. بیلبورد های دیجیتالی:

بیلبورد های دیجیتالی نسل جدیدی از انواع بیلبورد های تبلیغاتی می باشد، این نوع تابلو ها می تواند در هر ساعتی در شبانه روز محتوای تبلیغاتی را پخش کند، این نوع تابلو دارای مدل های گوناگونی مانند بیلبورد های تبلیغاتی سه بعدی، بیلبورد های حجمی و بیلبورد های اسلایدی که به تمام آن ها پرداختیم می باشد.

  1. بیلبورد های لایت باکس:

لایت باکس های از دیگر نمونه های بیلبورد های تبلیغاتی می باشد، متریال تولید این نوع بیلبورد ها از پلاستیک، ام دی اف، آلومینیوم یا پلکسی گلس می باشد، در این تابلو ها با استفاده از نور LED و اس ام دی استفاده می شود، از این بیلبورد ها دارای ظاهری زیبا می باشد، این نوع بیلبود می تواند برای معرفی برند و محصولات پرفروش استفاده شود. رویا استودیو یکی از حرفه ای ترین شرکت های تبلیغاتی در کرج می باشد شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده تبلیغات کسب کار خود را رویا استودیو بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *