بهترین بیلبوردهای تبلیغاتی چه بیلبوردهایی هستن؟ سفارش و نصب انواع بیلبورد در کرج و تهران، یکی از روش‌های اصلی تبلیغات، برندسازی و جذب مخاطب هست؛ اما از اونجایی که بیلبوردها انواع مختلفی دارن، شاید انتخاب رو برای تبلیغات سخت کنن؛ بنابراین بهتره با انواع این بیلبوردها آشنا بشید تا بتونید بهترین بیلبوردهای تبلیغاتی رو بر اساس نوع کسب  و کار و بودجه‌ای که دارید انتخاب کنید. برای راهنمایی بیشتر شما، در ادامه به مقایسه این بیلبوردها می‌پردازیم.

بهترین بیلبوردهای تبلیغاتی کدامند؟

به طور کلی انواع بیلبوردهای تبلیغاتی شامل بیلبوردهای افقی و عمودی هستن که توسط طراح گرافیک طراحی شده و در سطح شهر نصب میشن. توی این قسمت بهترین بیلبوردهای تبلیغاتی رو معرفی می‌کنیم.

بیلبوردهای عادی

اولین نوع بیلبورد، بیلبوردهای عادی هستن. این بیلبوردها که بیشترین کاربرد رو در عرصه تبلیغات دارن، معمولا مستطیلی شکل بوده و  دارای نورپردازی هستن. برای نصب اون‌ها از یک پایه بلند و استوار آهنی استفاده میشه. مسلما همه ما در طول روز بارها و بارها چشممون به چنین بیلبوردهایی برخورد میکنه. یکی از مزایای این بیلبوردها، هزینه طراحی کم هست.

عرشه پل هوایی

بیلبوردهای عرشه پل هوایی، بیلبوردهای مستطیلی و افقی هستن که روی پل هوایی‌های نصب میشن. بعد از بیلبوردهای عادی، بیلبوردهای عرضه هوایی بیشترین طرفدار رو دارن و بازخوردی که از چنین بیلبوردهایی دریافت میشه بسیار مثبت و بالاست.

تلویزیون‌های شهری

تلویزیون‌های شهری، صفحه‌هایی بزرگ و دیجیتالی هستن که در سطح شهر نصب میشن و تبلیغات کوتاهی رو به کاربر نمایش میدن در صورتی که در بیلبورهای عادی، تنها یک عکس ثابت می‌بینیم. این بیلبوردها خاص و گران قیمت هستن و بیشتر در مکان‌های پرتردد نصب میشن.

لمپوست ها

یکی دیگه از بهترین بیلبورهای تبلیغاتی، لمپوست‌ها هستن. لمپوست‌ها همون بنرهایی هستن که بر سازه‌های فلزی کنار خیابان و وسط بلوارها نصب میشن. این بیلبوردها در دو نوع پلاستیکی و پارچه‌ای و در ابعاد 3 متر چاپ میشن.

استرابوردها

استرابوردها بنرهای تبلیغاتی هستن که در ابعاد مختلف تولید شده و عرض و ارتفاع تعریف شده‌ای ندارن. بر اساس بودجه و سلیقه می‌تونید انواع مختلفی از استرابوردها رو سفارش بدید. پایه‌های فلزی استرابوردها از یک طرف ثابت و از طرف دیگه متحرک هستن که این ویژگی باعث میشه تا بتونید تنظیم کنید.

لایت باکس

لایت باکس بیلبوردهای کوچک و جالبی هستن که در تابلوهای مدرن امروزی زیاد میبینیم. لایت باکس‌ها به صورت مستطیل عمودی و ایستاده بر روی پایه نصب میشن. داخل لایت باکس‌ها اصولا لامپ‌هایی تعبیه میشه تا در شب دید خوبی داشته باشن. انواع لایت باکس رو در فرودگاه، نمایشگاه، ایستگاه مترو (به صورت نصب شده روی دیوار) و… می‌بینیم.

بهترین طرح بیلبوردهای تبلیغاتی

تا این بخش در مورد انواع بیلبوردهای تبلیغاتی صحبت کردیم و بهترین‌ها رو معرفی کردیم. توی این قسمت به صورت مختصر در خصوص بهترین طرح بیلبوردهای تبلیغاتی صحبت خواهیم کرد. بهترین طراح برای بیلبوردهای تبلیغاتی به شرح زیر هست:

  • بیلبوردهای سه‌بعدی
  • بیلبوردهای چرخشی
  • بیلبوردهای فرمیک
  • بیلبوردهای حجمی
  • بیلبوردهای نرمال
  • بیلبوردهای متحرک
  • بیلبوردهای چهار وجهی گردان
  • بیلبوردهای اسلایدی
  • بیلبوردهای دیجیتال
  • بیلبوردهای حروف درشت یا بولد و برجسته
  • بیلبوردهای دیواری

بهترین نوع بیلبورد تبلیغاتی برای تبلیغات و برندسازی کدام است؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت همه چیز به سلیقه و بودجه شما بستگی داره. در بین روش‌هایی که بالاتر توضیح دادیم، بیلبوردهای عادی، عرشه هوایی، تلویزیون‌های شهری و لایت باکس‌ها اصولا بازدهی خوبی دارن. بعد از این همه چیز بستگی به شما داره. برای بازخورد بهتر از بیلبوردهای تبلیغاتی، مراجعه به یک آژانس تبلیغاتی متخصص، طراحی زیبا و خاص، شعار تبلیغاتی هیجان‌انگیز، فونت، رنگ و…. باید به صورت اصولی انتخاب بشن. توصیه می‌کنیم برای برندسازی و بازخورد بهتر، ترجیحا بیلبوردی خاص با متن کوتاه داشته باشید.

فرق بیلبورد با بنر چیست؟

بعد از بررسی و مقایسه بهترین بیلبوردهای تبلیغاتی، قصد داریم در مورد فرق بیلبورد و بنر به صورت مختصر صحبت کنیم.

بنر و بیلبورد تبلیغاتی اصولا دو روش مختلف برای جذب مشتری هستن. اصطلاح بنر تبلیغاتی بیشتر برای فضای آنلاین استفاده میشه. در واقع بنرهای تبلیغاتی، بنرهای طراحی سایت هستن که شامل تصویر، متن و لوگوی شرکت بوده و در صفحه اصلی سایت قرار می‌گیره. اما مفهوم بیلبورد تبلیغاتی متفاوت هست و بیلبوردها برای تبلیغات آفلاین در سطح شهر نصب شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرن. البته بنرهای فیزیکی هم هستن که روی دیوارهای شهر نصب میشن. در ادامه تفاوت بیلبورد و بنرهای شهری رو آوردیم:

  • بیلبوردها در ابعاد خیلی بزرگ طراحی و نصب میشن در صورتی که بنرها ابعاد کوچیکی دارن.
  • بیلبوردها در سطح شهر روی پل‌های هوایی، وسط اتوبان و بزرگراه‌ها و مکان‌های پرتردد نصب میشن در صورتی که بنرها اصولا برای اطلاع‌رسانی در سطح شهر روی دیوارها نصب میشن.
  • بیلبوردها برای تبلیغات کسب و کار رایج‌تر هستن و کمتر کسی از بنر تبلیغاتی با ابعاد کوچیک برای برندسازی و تبلیغ کسب و کار استفاده میکنه.

در نهایت شما می‌تونید بر اساس هزینه و بودجه‌ای که مدنظر دارید، بین بنر و بیلبورد تبلیغاتی بهترین رو انتخاب کنید.

سفارش بیلبورد و بنر تبلیغاتی در کرج

در مطالب فوق در خصوص مقایسه بهترین بیلبوردهای تبلیغاتی و تفاوت بنر و بیلبورد تبلیغاتی صحبت کردیم. تبلیغات بنری و تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر، روش‌هایی موثر برای تبلیغات کسب و کار و مهم‌تر از همه برندسازی هست. اگر شما هم قصد دارید برای برندسازی و تبلیغات کسب و کارتون از تبلیغات بیلبوردی و بنری بهره‌مند بشید، با رویا استودیو در ارتباط باشید. آژانس دیجیتال مارکتینگ رویا استودیو از صفر تا صد تبلیغات و برندسازی آنلاین و آفلاین برندتون در کنار شماست. برای کسب مشاوره رایگان در خصوص سفارش و طراحی بنر و بیلبورد با شماره‌های درج شده در سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *